طنز: وزیر با شورت

آفتاب: شهرام شکیبا در خبر نوشت:


با توجه به رویه معمول قطعاً عمدی در کار نبوده و سهواً این اشتباه عجیب صورت گرفته است... وگرنه بر همگان واضح و مبرهن است که در این دولت وقتی وزیر اقتصاد کشتی‌گیر است، پس باید وزیر ورزش هم یکی از اقتصاددانان بزرگ و البته حامی طرح هدفمند کردن یارانه‌ها باشد، مثلاً کسی مثل دکتر جمشید پژویان؛ اما در کمال ناباوری دیدیم که حمید سجادی وزیر ورزش شده است. کسی که حتی مدارک عکسش با شورت ورزشی موجود است در همین سایت خودمان.


فقط امیدوارم احمد توکلی و علیرضا زاکانی و الیاس نادران دوباره علم اعتراض بلند نکنند و نیفتند دنبال اینکه ثابت کنند شورت ورزشی آقای وزیر جدیدالتأسیس مثل دکترای بعضی‌ها جعلی است. تازه بعد از سالیان دراز یک وزیر با شورت ورزشی دیده‌ایم، آن هم جعلی از آب دربیاید، عزا گرفتن دارد انصافاً.


همسرداری به سبک کیهان

این جریان انحرافی تا کجاهای کجاها که نفوذ نکرده است. در «کیهان» 30 خرداد مطلبی دیدم با این تیتر: «روش‌های ابراز محبت به همسر». البته بالای مطلب هم نوشته بود: «خانم‌ها بخوانند». از آنجایی که فرموده‌اند: «الانسان حریص علی ما منع» طبیعی بود که برای لحظاتی چند از مردی استعفا داده و با دقت مطلب را مطالعه کردم. اول چند راهکار از مطلب مذکور را بخوانید تا عرض کنم ماجرا چیست.


- «عکس‌های دونفره بیندازید. شاید این کار را فقط زمانی که همدیگر را در ابتدای آشنایی‌تان ملاقات می‌کردید، انجام می‌دادید. پس چرا حالا با هم عکس نمی‌گیرید؟ یک عکس جدید بیندازید و آن را روی میز آرایش اتاق خواب یا روی میز کارتان قرار دهید.»


- «از جلوی در استقبال کنید. منتظر نشوید تا همسرتان از راه برسد و بگوید:‌ «عزیزم من آمده‌ام». منتظر او باشید و با باز کردن در از او استقبال کنید.»


- «رمزی صحبت کنید. کدی را برای برخی لغات انتخاب کنید که فقط شما و همسرتان معنی آن را بدانید و آن را به راحتی در جمع بیان کنید. شما با این کار می‌توانید کمی سرگرمی داشته باشید و باعث نزدیک‌تر شدن به یکدیگر شوید.»


- «در پوشیدن لباس به او کمک کنید. به او در بستن و یا باز کردن دگمه‌های لباسش در هنگام پوشیدن یا درآوردن آن کمک کنید.»


- «جسور باشید. اغلب زنان صبر می‌کنند تا در برخی موارد شوهرشان پیش‌قدم شود. سعی کنید هرازگاهی جسارت خود را به نمایش بگذارید. این عمل به طرز شگفت‌آوری آتش اشتیاق و علاقه همسرتان را شعله‌ور خواهد کرد.»


- «او را بدزدید. یک روز عصر نقشه بکشید و برنامه‌ریزی کنید. سپس وقتی همسرتان از کار تعطیل می‌شود به محل کار او بروید و به او بگویید در ماشین بنشیند و هیچ سؤالی هم نپرسد. همان‌گونه که لبخند بر لب دارید به او هشدار بدهید. سریع به سوی یک عصر کاملاً سرگرم‌‌کننده حرکت کنید. سپس ماشین را به او پس بدهید.»


- «عشق خود را ابراز کنید. عشق خود را ثابت کنید و جمله «دوستت دارم» را هر روز به او بگویید. هدفتان هم همان باشد.»


(کیهان - 30 خرداد - صفحه 7)


عرض نکردم جریان انحرافی وارد شده. این مطلب اساساً انحرافی و خلاف رویه جریده شریفه «کیهان» است. مطلب فوق احتمالاً برای چاپ در جریده ضاله و مضله «جامعه» مرحوم یا «هفت صبح» یا احتمالاً انواع زندگی‌های ایده‌آل، ایرانی، صورتی، بمیرم الهی و... نوشته شده است.


اگر بنا باشد «کیهان» در صفحه خانواده، آیین همسرداری به بانوان درس بدهد، احتمالاً مطلب از این قرار است که:


- «عکس بگیرید. سعی کنید از همسرتان همیشه و در هر حالتی عکس بگیرید. همه این عکس‌ها سند است. آنها را فایل کنید و جای امنی بگذارید. یک روز به کارتان می‌آید. هرازگاهی رویش را که زیاد کرد، یکی از عکس‌ها را رو کنید. سرش را می‌کند توی لاکش و حرف اضافه نمی‌زند. به عکس‌های قدیمی‌اش هم با دقت نگاه کنید. گاهی لابه‌لای همان عکس‌ها چیزهای خوبی دستگیرتان می‌شود و روابط پنهان و قدیمی‌اش کشف می‌گردد.»


- «هر روز بعد از خداحافظی وقتی از در خانه بیرون می‌رود، یک آژانس بگیرید و او را تعقیب کنید. هرجا که می‌رود و با هرکه دیدار می‌کند، توی یک دفترچه قرمز کوچک با ذکر تاریخ و جزئیات یادداشت کنید.»


- «رمزگشایی کنید. دقت کنید هر جمله یا کلمه‌ای که همسرتان پای تلفن یا در دیدارهای حضوری با دوستانش می‌گوید، حتماً چندین و چند معنی پیچیده رمزی دارد. سعی کنید با یافتن کلمات کلیدی از حرف‌هایش رمزگشایی کنید تا بفهمید که دارد چه غلطی و چه اقدامی علیه امنیت خانواده و چه خیانتی به شما می‌کند. در رمزگشایی به حروف اول اسم دقت کنید مثلاً «ش.ش» می‌شود شهرام شکیبا و...


- «در پوشیدن و درآوردن لباس به او کمک کنید و به این بهانه خوب جیب‌هایش را بگردید. او را حین درآوردن لباس بو کنید، تا ببینید بوی عطر غریبه می‌دهد یا خیر. از دانه‌‌های اکلیل یا لکه‌های قرمز روی لباس غافل نشوید. همیشه دقت کنید تا ببینید عرقگیرش را پشت و رو نپوشیده باشد. خراش‌های ریز روی سطح بدن هم مؤید خیلی چیزهاست، دقت کنید.»


- «جسور باشید و در هر شرایطی به او بگویید «نه». خیلی هم محکم بگویید. به این شیوه می‌گویند سیاست «ناز و امتیاز». ناز کنید تا امتیاز بگیرید. همیشه هم مراقب باشید تا مثل «مشارکتی»ها عمل نکند. مواظب سیاست چانه‌زنی از بالا، فشار از پایین باشید.»


- «او را بدزدید. اگر خودتان می‌توانید که چه بهتر. اگرنه از بچه‌های بالا کمک بگیرید تا هرازگاهی شوهرتان را از دم محل کارش بکنند توی گونی و بیندازند توی صندوق عقب ماشین. او را به محلی دور و ناشناخته ببرید و تا می‌خورد کتک‌ بزنید. دقت کنید شناسایی نشوید. خوب کتکش بزنید. دلیلش هم مهم نیست. شما نمی‌دانید چرا او را کتک می‌زنید، قطعاً او خودش می‌داند چرا کتک می‌خورد.»


- «هر وقت گفت: «دوستت دارم» حتماً به او بگویید «خفه شو خاک بر سر اسرائیلی براندازِ عامل بیگانة فتنه‌گرِ وطن‌فروش، معلوم‌الحالِ موسوم.»

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا